bästa jullovet!

såg att tjejerna har ju bloggat under jullovet, så får slänga in en liten uppdatering jag med.

jag är i stockholm fortfarande och jag njuter av varje sekund. jag har varit på så fantastiskt bra humör ända sen jag kom hit och än så länge så ser det inte ut att ändras! vit jul, mormor, massa shopping, träffa alla kompisar, äta sushi, riktig pizza, sova i min säng, mamma.. <3 för bra!

så i nuläget så längtar jag inte tillbaka alls direkt, jag vet inte hur pass mycket jag kommer få jobba på Byggmax nu under vintern iomed att det är extrem lågsäsong och då blir det väl Grata personal igen och hur lockande känns det egentligen.. hehe men jag misströstar inte, det löser sig! och nu har ju tjejerna köpt sig varsin dator i julklapp så jag får ha min lilla toshi ifred haha! även om hon har blivit så seg så seg... vi kommer sitta som tre små nördar med varsin dator i knät, och slåss om hörnet i soffan där internetkontakten är bäst. frågan är om udirgjest kommer klara det...?

jag åker iallafall tillbaka till oslo den 3 januari. då ses vi bumbiiiiiiiiiiiiiiiiiii! (och tänker inte alls på vad annika gör. gnhng.ggnbnhg. nej.)

och så har jag köpt världens finaste skor. har ingen bild men jag var bara tvungen att säga det haha jag är lycklig!

DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: Klimakteriehäxan

:-D

2010-01-01 @ 22:30:34
URL: http://www.Klimakteriehaxan.blogspot.com

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0