bildspam

Nu när jag ändå är i farten och bloggar så tänkte jag att vi slänger upp lite bilder också så har ni nåt att titta på. Japp!


Här är ett ruttet finger. byggmax är inte the shit när det kommer till att hålla naglar och händer snygga



Första snön



Förrförra fredagen fick jag sällskap av den här tjusiga krabaten på jobbet. Väldigt trevligt men säg inget till chefen!



HAHA jag jobbade på ett annat byggmax här en lördag och på bussen på väg hem satt jag mitt emot det här esset. Nej man ska inte smygfota och nej man ska inte lägga upp bilden men han såg så jävla rolig ut


Jag skrev att vi såg en massiv regnbåge för nåra dar sen om ni minns? Det här är vad jag lyckades fånga och det ser ju inte så speciellt ut men det var en massiv jäkla regnbåge, hel och otroligt färgstark


Ni vet månuppgången jag pratade om också? Typ såhär fast x100



Vi gjorde lite blonda slingor i Ankans hår med sån där snygg hätta



Nej nu lägger jag ner. Har lagt två spindelharpor som gått ut i rad och Annika borde komma hem ganska snart om hon inte har nåra sega gäster eller går ut och tar en öl efter jobbet.
Och var är bumbi? No one knows datadara datatara qotsa ja ni vet

Hejpåer!

DIN KOMMENTAR SÖTNOS

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0