Bumbi lämnar team curry nam nam för team super sääf!...

Hallå eller!!!

Klev in i morse på kontoret för att som alltid gå igenom gårdagen osv. Så ropar säljs chefen Jan Michael på mig att han vill prata med mig, så får jag gå in i stora rummet för att prata med honom och min team leader Rehman....

Hmm what a fuck tänkte jag väll mest. Vad kunde detta nu gälla!? Va det för att det gick så dåligt för mig igår lr vadå. Men men så var inte fallet. Jan Michael berättade dock bara för mig att dom tycker att jag är duktig osv och att dom då hade kommit överens om att jag skulle gå över till Alex team. Det är då teamet som levererar mest, och dom tycker att jag skulle passa in där så jag ligger i samma tempo som dom gör. Och bland annat då kan få tidigare dagar.

Sista han sa till mig var, känn ingen press! Då Arvid och Frank på det teamet har 20 sälj tills cirka kl 4.. Några minuter senare kliver jag in i mitt nya teams morgon möte. Efter mötet så har jag gått med på att ha 75 sälj denna vecka. Vilket betyder att jag kanske måste ha 20 sälg per dag om inte mer för att uppnå det i och med att det har gått piss måndag och tisdag. Sen så berättar dom även att deras dags buchett inte är 12 utan 15...

Nej då Helena, känn ingen press!!
Hahahaha

Så jag får då lämna mitt älskade team Curry nam nam, men ser fram emot att få vara med i team Super sääf. Det kommer nog bli jävligt bra :)

Fick även present kort från min "förra" teamleder Rehman, för att jag uppnåde mitt mål förra veckan. Så fick 500 norska kroner på Oslo city :) Hur snäll som helst!!!! Så då ska jag väll försöka införskaffa mig ett par vinterskor lr en jacka...

Men men nu ska jag se på sista avsnittet av våran älskade vampyr serie med tjejerna...

Imorgon är dagen!!! Då jävlar ska jag sälja som fan! Så håll tummarna för mig! :)

Team Super sääf here i come!!! Whoop whoop
// Bumbi

DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: baxnii

go helena go helena go go go helena!!!

2009-12-02 @ 21:47:12
Postat av: MissAnki

Det kommer gå galant syster yster ;) Men håller tummarna lite extra ändå. Kram

2009-12-05 @ 10:26:51
URL: http://www.finest.se/MissAnki

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0