C som i Rorsten!

Här i veckan fick vi ett väldigt tråkigt besked. Vi fick höra att ett besök av en god vän till oss skulle bli inställt då dennes resesällskap plötsligt hade bangat på planerna som spikades för över en månad sedan.

Men!

As we speak så pratar jag med ovan nämnda RORSTEN och han kommer visst till Oslo i helgen! Som första representant och C captain i Fläskebo så inser han allvaret i situationen och kommer upp utan tyngande sällskap av tråkmånsar. Och det är vi jävligt glada för, helgen kommer bli klaaaaaaaaar! Hade inte suttit fel med en Horny, Petrovich, Mollboll eller Tovsing eller resten av Fläskeboobs heller för den delen för att komplettera sällskapet men samtliga närvarande kommer garanterat leverera ändå.

Här har Roshi och jag känt varandra i ungefär 8 minuter



Och såhär trevligt har vi när vi är samlade allihopa!


DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: Rorsten

Så himla fint!

2009-12-03 @ 23:24:00
Postat av: HORNBLOWER

ÅH! saknad!! jag skulle verkligen vilja komma i helgen men det går fan inte! gah. när kommer ni hem igen btw?? fläskepuss

2009-12-04 @ 07:24:04
URL: http://pasipas.blogspot.com
Postat av: Hornblower

Kolla min blogg :)

2009-12-04 @ 07:59:42
URL: http://pasipas.blogspot.com

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0