Dagarna i Sthlm

Sinnessjukt fort har det gått. Kom ju precis hit och nu ska man åka igen.
Den 25 blev en bra kväll. Helena, Petra, Jossan, Steph, Alex, Frank, Ralle, Micke och jag var hemma hos mig och förfestade. Efter ett tag tog vi taxi in till stan, Nype blev det. En ny öppnad klubb på gamla Mera. Kan ju inne säga att det har förändrats mycket från hur det var innan. Vi hade väldigt skoj på dansgolvet men klubben är inte den bästa direkt. Sen åkte jag till Strand för att träffa Linn och Tommy. 
Igår kom Helena och hämtade upp mig så åkte vi och handlade lite mat som hon skulle ta med sig till Norge. Efter det fick vi vår efterlängtade svenska pizza!! Sen åkte vi in till stan för att se Avatar. Den var faktiskt riktigt bra.
Idag har jag köpt mig en dator. En Sony blev det. Ska tydligen vara jätte bra. Men får inte öppna den förrän jag kommer till Sydafrika eftersom jag köpte den på Taxfree. 
Men imorgon gäller det. Kl 16.45 går planet till Sydafrika och ett något varmare klimat. Ska bli helt underbart!!!
puss å kram
Bloggar nästa gång från Sydafrika!:-)

DIN KOMMENTAR SÖTNOS

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0