Bosatt på Burger king!

Pappa frågade mig för ett tag sedan om jag åt ordentlig mat. Glömde nog bort att svara på den eller så förträngde jag det bara..

Det började på Narvesen som är typ som pressbyrån. Där vart jag helt förälskad i deras pizza slice som jag åt av några dagar i streck. Vissa dagar åt jag till och med 3.

Sen så hamnade jag på Burger king där alla andra åt varje dag!
Så nu har jag lämnat Mc Donalds bakom mig och har istället bosatt mig på Burger king...
Frågan är ju om det är okej eller inte! De senaste två eller tre veckorna har jag väll i princip ätit på Burger king nästan varje dag. Och det är inte så himla okej! Men det bästa är ju att dom i alla fall alltid har chili chees tops!!! Och det är ett stort plus i kanten!

Jag har ju faktist massa mat hemma. Köpte mig en massa bröd så jag i alla fall kunde göra mackor och ta med som en liten matlåda till jobbet. Hela den limpan har nu råkat mögla... Jag försöker gå upp i tid så jag hinner äta frukost. Dock blir det aldrig av, eller så låter jag mig sova lite till! Så när jag väl kommer till jobbet så blir jag hungrig.

Och som de flesta andra dagarna blir jag sänd till Karl Johan för att jobba där, och där finns Burger King. Så då blir det helt enkelt att jag tar mig en liten chees meny som frukost/lunch! Väldigt nyttigt ska jag meddela! Och sen lite senare slinker det väll ner någon chees till.

Sen så måste jag ju faktist skylla på mina jobbar kompisar! Dom flesta är killar och dom flesta är hungriga hela tiden. Och självklart äter dom ju på Burger king väldigt ofta. Så det är därför jag har råkat hamna i det träsket. Men nu är det som det är, jag ska försöka trappa ner på det lite!

Men jag har faktist bra mat hemma! Har ätit köttfärsås och spagetti. Och massa annat gott!

Så vem vet, ni kanske får stöta på en fet Helena till jul!

Och Annika min lilla räka! Jag väntade i natt på dig för att få se dig och prata lite! Men sen när jag öppnade dörren åt dig så möttes jag av ett monster. Så då vart det ändrade planer! Men du jag har fixat en dejt åt dig, viss du vill ;) hahaha

Och ja, jag brukar titta på dig på morgonen men det är heller ingen vacker syn!  :)

Men men nu ska jag läsa min kära bok. Vill dock inte nämna titeln då folk mobbar mig!
Men ska i alla fall försöka lova att inte äte så mycket skräp mat mer, får bara se när den dagen kommer!!

Peace // Bumbi

Här står vi på kära Karl Johan & till vänster ser ni älskade Burger king!

Frank & jag jobbar...


DIN KOMMENTAR SÖTNOS

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0