en ensam varg..

..ja det är jag det. När jag kommer hem ligger dom och sover och hela lägenheten är mörk och tyst. När jag vaknar är det fortsatt tyst. Ingen hemma nu heller. Snart ska jag till jobbet åter igen. Imorgon jobbar jag dubbel igen så då kommer jag inte heller hinna träffa någon. Helena Linda lever vi? jag burkar titta in på er när ni ligger och sover när jag kommer hem. Tittar ni på mig?

Jobbet går fortsatt bra. Mycket julmat och akvavit säljs. På söndag ska vi få gå på svenskt julbord. Det ska bli underbart gott och skoj! Någon som varit på julbord där hemma eller i syd afrika eller vart ni än är?


Här sitter jag och tittar efter er

Puss o kram
Hoppas på att få träffa mina tjejer snart!
/Annika

DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: Helena

Hallloooo :)

Haha nä jag brukar inte titta på dig när du sover! Creepy!

Jag mår bra och jobbar förmiddagar och det är skönt. Inventerar massor och sätter upp nya prisskyltar i hela butiken. Jobbar morgon imorrn med så vi ses väl inte då heller antar jag. Tråkigt!

Nu ska jag försöka göra spenatsoppa, hoppas den blir lika bra som när du gjorde!



Vi seeeeeeees på fredag eller nåt ;D eller så kanske man får sitta uppe nån kväll å prata lite med dig när du kommer, men det är lite tungt när klockan ringer 5.30... :)



//G

2009-12-09 @ 18:23:25
URL: http://oslojenterna.blogg.se/
Postat av: Helena

helena är ett fint namn det kanske jag också skulle börja anv'nda när ja vill vara anonym.



//A

2009-12-11 @ 10:07:30
URL: http://oslojenterna.blogg.se/

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0