från snö och minusgrader till sol och bad

16 timmar senare, så var man här, hos pappa, i Johannesburg, Syd Afrika.
Här skiner solen och jag har badat i poolen 2 gånger. Har även plockat upp min nya fina dator som jag köpte för 2 dagar sedan. Den fungerar utmärkt. Men dom tyckte tydligen att jag såg skum ut redan på Arlanda, då scanade dom min dator två gånger innan jag fick gå vidare. SJälvklart blev jag även stoppad på Johannesburgs flygplats. Men eftersom att jag inte hade någon bomb i datorn så fick jag gå vidare.

Nu har vi precis ätit en efterlängtad lunch och snart ska vi ut och gå lite för att sedan dricka kaffe på något café.
Imorogn flyger vi till Kapstaden och stannar där i 5 dagar.

Här är lite bilder från pappas och mammas hus.



Soliga hälsningar från Annika


DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: MissAnki

Guuud så härligt, nu är det din tur att få lite sol på kroppen. Vi kom hem till ett väldigt kallt Sverige i söndags. Men det var mysigt :) Fint hus hoppas semestern blir som förväntad.

Kram

2009-12-29 @ 12:55:53
URL: http://www.finest.se/MissAnki
Postat av: helena

jävla svin

2009-12-29 @ 21:38:35
Postat av: toove

ditt as. hopppas du njuter.

jag ahr tenta om en vecka och drar till kalmar. även där snö.



jag älskar mitt liv!!!



; ) ha de toppen. snälla!!! sola åt mig!! jag har brun utan solränder på hela armarna! : ) PUSS!

2009-12-29 @ 23:14:41
URL: http://tovsing.blogg.se/
Postat av: Linda

haha fyfan... det ser inte dåligt ut du! hoppas du har en trevlig semester iallafall!

2009-12-30 @ 11:02:51
URL: http://oslojenterna.blogg.se/

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0