God natt Oslo & God morgon Sthlm!!!!!

Efter mycket om och men så kom vi faktiskt fram till Sthlm! Lämnade lägenheten kanske 9 eller något men oslo kom vi nog aldrig ut från förens ca halv 11... .
Efter att ha jobbat också en hel dag ute i kylan så vart vi ju självklart trötta...  Vilket slutade med att kl halv 5 så vaknade vi upp mitt ute i ingenstans! Det var skog runt om oss och en liten väg. Vi visste inte ens vart vi va eller hur långt vi hade kommit.

Dags att vakna och ta oss hem, men tror ikke det! Bilen gick ju självklart inte igång, så där står vi mitt ute i ingenstans! Försökte putta igång bilen men det funkade ju inte heller. Så vi puttar upp bilen mot vägen och försöker få hjälp av någon av de få bilarna som körde förbi. Men ingen ville stanna!

Frank gick och kollade på väg skylten och då visar det sig att vi inte ens har kommit till Karlstad!
Illa...

Men tillslut stannade en bil, han såg lite skeptisk ut men hjälpte oss tillslut! Tack gode gud!!!
Vi var framme i sthlm strax efter 9, så det tog ju lite längre än tänkt. Men det e ju klart, man måste ju ta en power nap  på 3 timmar!

Men nu är jag hemma i sthlm! Träffade Petra & Ali, köpte de sista julklapparna. Hälsade på Tomas & Tessan och sen tog jag en cider med Bicke! Och självklart åkte jag till donken och hälsade på!
Har ätit julskinka och köttbullar! Så det är hur bra som helst i guess!

Så mycket har man hunnit på bara en dag!

Ses på stan! Kramar Helena


DIN KOMMENTAR SÖTNOS

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0