Julekos på Byggmax

Fan va dygnet blir snettt när man går upp 05.30. Jag kände just att klockan var VÄLDIGT mycket och sent och vaart är Helena? Men så började Big Bang Theory och då är ju klockan 18.30. Jag är halvt redo för bädden. Har iofs somnat en timme på soffan varje kväll den här veckan vid den här tiden. Men inte idag!



Hade en mycket trevlig dag på jobbet idag. Väldigt lite kunder, inventering och en å annan härva men även julfika och bra humör från alla i personalen.



Julmys deluxe, visst? :D
Glögg, mandlar (tyvärr inga russin, jag lyckades köpa katrinplommon istället..), pepparkakor, norskt julebrus (som smakar typ saft/godis/blaskig röd fanta/konstigt) och chokladask. Om nom nom nom.


Jag köpte en julklapp idag! Och var hemma precis i tid för Ugly Betty. Råkade dock shoppa så att jag har -90 kr på hyran på kontot men förhoppningsvis kan ankan låna mig en hundring eller så så jag slipper föra tillbaka pengar från mitt svenska konto.

Jaaja. Jag ska väl försöka styra upp mig själv lite.
13 dagar till jul!

puss

DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: Klimakteriehäxan

Puss på dej själv!

2009-12-11 @ 18:59:41
URL: http://www.Klimakteriehaxan.blogspot.com

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0