Julklappstips!

..till när ni ska köpa julklappar till mig alltså :)

För er med lite större tillgångar så vänder jag den här önskningen. Den har funnits på min önskelista ett antal år så nu tycker jag att det är dags att dom här glasen ligger i ett paket till mig! Från Swarowski, bara 3500 kr för två!



Om du inte känner att det var riktigt rätt, kanske lite i överkant prismässigt, så kanske den här passar bättre? Jag blev fantastiskt förtjust i den här grisen idag när jag och Jens var på Biltema och handlade vindrutetorkare och spolarvätska. Bara 29.90 nok!



Och så slänger vi in en klapp i mellanprisklass också. Satt och surfade efter kuddar till min mor idag men så hittade jag det här istället. Kanske tacky, men jag gillart. 259 från H&M Home.




Juste. Jag var ju på Indiska idag också, även där ute efter kudde till mor men fann istället perfekta julklappar till mig. Typ ALLA sjalar som Indiska har nu är galet snygga. Dom kan ni få köpa till mig. Inte dyra heller. Speciellt inte om man handlar på Indiska i Sverige. 79-99 kr tror jag. Nu fanns det ju självklart inga bilder på hemsidan men speciellt dom som hette Alice och Olina var väldigt tjusiga, och alla dom triangulära med fransar.

Inte så svårt va? God Jul!



DIN KOMMENTAR SÖTNOS

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0