Lussebullar:-)

Idag har jag varit fri från jobbet. Ville jobba men fick inga tider. Kan ifs vara skönt att vara ledig ibland. Jag utnyttjade iaf dagen genom att först följa med linda till Nordea. Vi fick inte så mycket utträttat där så vi gick hem igen. Efter det kollade jag och Linda på att avsnitt av Mysteriet på greveholm. Sjukt bra haha.
Helena ringde och tjatade på att jag skulle hälsa på henne på bryggan. Så jag åkte dit, men stannade bara ett litet tag sen gick jag runt lite på stan. Köpte en jätte mysig halsduk. När jag kom hem så började jag baka lussebullar. När jag kom in på coop för att köpa saffran så visade det sig sen att det kostade 100 nok för 1g saffran!!!!! Sjukt dyrt! Men nu har jag gjort super goda lussebullar. Ni skulle bara vara här och smaka!:-)



puss o kram Annika!

DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: ulla Nordin

Tänk att lilla Annika blivit så gammal att hon bakar lussebullar. Jag har blivit så gammal att jag inte bakar lussebullar.

Men bullfester är det varenda dag. jag har köpt på postorder en mörkröd blus i krossat sammet. Så nu är jag fin och så läser jag "Tomten" var jag går fram. Det du! Gör om det! Din gamla farmor Ulla

2009-12-02 @ 21:39:27

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0