Tillbaks i Oslo!

Yes efter kanske 10 olika stopp och någon liten fel körning, så kom vi äntligen fram till Oslo efter ca 12 timmar?!
Så jag lever i alla fall fortfarande.

Rätt så tomt i lägenheten då varken Linda eller Annika är här.. Skönt nu men fruktar för hur ensam jag kommer känna mig efter någon dag kanske :P Men men d löser sig :)

Har i alla fall bunkrat upp med massa god mat nu från sverige och internet funkar så det e helt okej!
Jag överlever :) Får ju sova helt själv i sängen, LOVELY!!!!!

Men men förkyld och trött är jag. Ska upp om några timmar snart, jobbet kallar ju igen! Usch och blää

God natt sthlm! Ses snart igen :)

God fortsättning // Helena

DIN KOMMENTAR SÖTNOS

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0