Vad händer efter jul och nyår?

Tiden går så himla fort!
Redan nästa helg är det den 13 dec och Lucia.
Vi ska på svenskt julbord med jobbet då, ska bli sjukt kul!
Men för att vara lite deppig så är jag faktiskt lite orolig över hur det blir efter nyår.
Enligt vårat kontrakt med Eivind så har vi bara lägenheten fram till den 15 jan. Det är precis då jag kommer tillbaka hit från Syd Afrika. Vi har frågat honom om det finns någon möjligthet att fortsätta hyra lägenheten efter den 15 jan. Han har sagt att det finns möjligheter till det, så nu håller vi tummarna. För annars måste jag packa alla mina saker innan jag åker hem över jul. Och det verkar inte alls kul.

Ja ja nog grubblat för mig nu ska jag till mitt hysteriska jobb och sälja julmat.

Puss o kram
Annika

DIN KOMMENTAR SÖTNOS

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0