Våran dejt med presidenten

Idag har jag och Annika varit på julmarknad. Det regnade så det var lite synd men titta vem vi stötte på där!

 

Ser ni??
Första gången dom gick förbi oss så reagerade vi först på att det var en fotograf som hoppade fram i förväg och tog massa bilder med proffskamera. Och så gick dom förbi. Jag och Annika tittade på varandra och båda sa typ "var det..? nä? men var det..? var det obama..?" och det var det ju! Tyvärr lyckades vi inte knäppa nån bättre bild än den här. När vi gick därifrån stod dom utanför marknaden och fotade honom framför Rådhuset (är det väl?) så  jag sa till annika att vi måste ju gå och fråga om vi får ta en bild med honom! Men det vågade inte fegisen och när jag precis bestämde mig för att jomen hur ofta får man chansen, så kom deras limo och dom hoppade in och åkte iväg. Så det blev ingen bild, inte ens säkert att vi hade fått det ändå men men. Det var coolt å se honom promenera runt på stan och äta korv å dricka glögg som en vanlig människa iallafall!

DIN KOMMENTAR SÖTNOS

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0