vart är annika..

..här är annika!
Efter en hård vecka på jobbet är jag tillbaka på bloggen.
Har jobbat dubbelt varje dag nu i nästan 2 veckor. Det sliter på kroppen och humöret kan jag lova.
Julborden är i full gång och lika fulla är norrmännen. Under dom här veckorna har man varit med om det mesta. När någon raggar på servisen så spyr den andra på bordet och den tredje rammlar i trappan påväg till en taxi.

Det känns verkligen att det börjar ta slut snart. Fler och fler slutar på jobbet för att åka hem och fira jul. Känns faktiskt ganska tråkigt att det är slut nu om 6 dagar. Men samtidigt så otroligt skönt!!!

Vi hade julbord i söndags, var först inte så jätte taggad på att gå eftersom jag var ute kvällen innan med Helenas jobb. Men när man väl var på plats och en öl i handen så ville jag inget annat än å köpa en till. Kvällen slutade med otroligt god julmat i magen, dans på bordet, öl över hela mig, Grand terassen och sen var det slut på pengar.

Juste sen var ju Obama på besök förra veckan. Vi hade sjukt mycket att göra men vid kl 7 så skulle ju Obama vinka från sin suite på Grand. Så det var sjuuukt mycket folk utanför jobbet som ville få sig en vink. Alla i hela restaurangen flyttade på sig till fönsterna för att se honom. Tillslut hade vi en otroligt klyftig kvinna som tänkte att om hon ställer sig på kanten på ett runt bord med miljoner glas och tallrikar på så kanske hon ser honom bättre. Det slutade med att både hon, glasen, tallrikarna och bordet låg på golvet. Hoppas hon hann se honom! Obama Drama!!

Ska försöka uppdattera mig lite bätte men sjukt svårt när jag jobbar 10.30 till 01.00.

Over and out!
Annika

DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: Chris

Äntligen får man se ett Mytomspunnet Annika-inlägg.. Ibland undrar man ju vars fan Annika är egentligen!? ;)

2009-12-18 @ 09:28:27
Postat av: ulla Nordin

Idag har jag bakat 2 mjuka pepparkakor. Men de går åt nu innan ni kommer.

Ikväll skall vi till Anders på gröt och i mg till Herta på kaffe.

Hela huset luktar av kryddor.

Härligt. Men aj, aj för Oslo

2009-12-19 @ 17:06:18
Postat av: ulla Nordin

En strimma av hopp på startsidan: Munckmuséet

2009-12-19 @ 17:08:24
URL: http://ulla.panatet.se

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0