1 advent

Idag är det första advent. Tänk vad tiden går fort!
Jag har jobbat hela helgen, i fredags var det sjukt mycket att göra på jobbet men det gick väldigt bra för mig.
Så den här helgen har man gått hem med en del dricks i fickan, nice!!
Efter jobbet igår så gick vi som vanligt till Barfly. Efter det så var det nachspiel (efterfest) på Grönland hemma hos Eirik.

Idag var jag bjuden hem till Sofia på jobbet på lite advenstsfika. Det var jätte trevligt vi bakade lussebullar och pepparkakor. Sen hade hon gjort en jätte god hemmagjord glögg. Spelade spel gjorde vi också:) En perfekt söndag helt enkelt.

Nu är ja åter hemma igen med alla tjejerna:) Det är inte helt fel det heller!


DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: Åsa

GE MIG LUSSEBULLE! :)

2009-12-01 @ 17:29:51
URL: http://pasipas.blogspot.com

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0