14h jobb, check

Det känns som att uppdateringarna kommer mer sällan? Trötta tjejer som jobbar massor och inte har så mycket å rapportera. Vardagen har definitivt infunnit sig. Men det känns ju fortfarande inte som i Stockholm, inte lika mycket man måste göra å fixa med, inte lika mycket folk å träffa, inte lika mycket av någonting. Eller jo, väldigt mycket mer matlagning, diskning, städning, handling, tvätt... Växa upp, någon?

Jag jobbade heldag idag, 14 timmar öppning till stängning. Det konstiga var att jag var pigg och glad hela dagen, tappade inte humöret och blev hungrig eller grinig sådär som jag vanligtvis blir när jag inte får mat var 4e timme. Gjorde inga misstag eller nåra konstigheter heller vad jag vet. Det enda jobbiga är att jag har ont i fötterna, i trampdynorna liksom. Har fått arbetsskor nu, såna skitsnygga med stålhätta och reflexdetaljer. Hård sula. Ont. Men annars är jag på topp!

Jobbar kväll imorrn, jag och Petra bestämde just att det blir sconesfrukost imorgon :) Sen blir det antagligen jobb lördag också, och sen kommer jag väl packa ihop i soffan på lördag kväll, som alla andra lördagar senaste månaden :P Jobb jobb jobb klirr i kassan!


DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: Klimakteriehäxan

Kanske du ska köpa mjuka sulor och lägga i skorna? Puss!

2009-11-14 @ 22:16:29
URL: http://www.klimakteriehaxan.blogspot.com

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0