åka buss

nu sitter jag på bussen på väg till mormor :) tog med mig datorn men batteriet har fått sån fantastiskt dåligt batteritid så den kommer dö inom tio minuter... trist. antar att det inte ska sitta i men när strömmen går hela tiden så blir det inte så bra utan batteri heller.
förövrigt så har det blivit lite bättre med det, vi flyttade micron som elektrikern sa åt oss (tydligen var det ASfarligt att ha micro och kylskåp i samma uttag) och sedan dess så har strömmen bara gått några enstaka gånger. förhoppningsvis går det över helt.

jag är på svensk mark nu iallafall, men jag har glömt mitt svenska simkort till telefonen, det var dumt.
jaja
ha en trevlig helg allihopa :)

DIN KOMMENTAR SÖTNOS

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0