Det e dags för fredags myyyssss!!!


Hallå nu är det helg och jag e glad!!!! Slipper jobba imorgon så har hela helgen att slappa!
Veckan har vart bra! Fick en vin flaska på jobbet så den ska korkas upp ikväll hemma hos Klara. Sen så har det väll vart andra ting som inte vart så bra...

Va på väg till jobbet i tisdags och det var sista dagen för att lämna in sin rese räkning. Då jag lämnade in den sist så kunde jag ju även lämna in mitt busskort i och med att den redan har gått ut. Så där satt jag på tunnel banan och kom då  på att mitt busskort har gått ut....

Självklart kommer det fram en bitter liten tant, sträcker fram sin hand och säger kontroll. Hahaha klart dom ska kolla mig den gången man inte har kort på sig. För sedan när man väl fixar kort så kolla dom ju aldrig!!!!! Så där sitter jag och två till från jobbet och får en varsin bot. Men jag betalade på direkten så det inte vart lika dyrt! Men men den söög så nu e Bumbi fattig fram tills löning!

Men men nu ska man inte vara bitter över det! Boten e betald, jag e fattig och nu är det HELG!!!
Hur skönt som helt. Så ikväll bär det av till Klara där folk ska dränka sina sorger, glömma allt och ha kul :)

Imorgon bitti bär det av tidigt till Akker brygge då tre killar på jobbet som utbildar sig till team leader måste hoppa i vattnet!!! För att ta sig ett kallt dopp! Så för alla som vill få sig ett gott skratt kom till Akker brygge!

Nu ska jag hoppa in i duschen sen börjar fredagen!!!! :) Woohoo xxx Bumbi



DIN KOMMENTAR SÖTNOS

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0