Det snöar över Oslo

Jag såg det snöa jag såg det snöa fy fan va äckligt det va!!!!!!!!!!!
Sen kommer slasket sen kommer slasket och alla ropar hurra!!!!!
...........

Nej nu ska jag inte vara sådan! Men vi vet ju alla hur det slutar. Vi alla tycker att snön är så himla fin i början! Det blir så mysigt och man får julstämning.... Ja men sedan då? Efter ett par dagar, då man står där ute i kylan, det är snöstorm och man ser ingenting eller så kommer man bara inte fram. Eller den dagen man knallar runt och det är äckliga slask pölar överallt! Ja det tycker väl ingen av oss av, i alla fall inte jag!

Men visst ser jag fram emot julafton som jag ska fira med familjen! Den stora julskinkan jag ska klämma i mig och de nybakta lussebullarna min syster har bakat! Att få åka pulka, men som jag ändå aldrig gör. Och visst jag kommer njuta av de fina vägarna där snön ligger sådär fint på alla träd och det blir så där himla mysigt...

Men ja för stunden, för sen kommer mörkret och alla äckliga pölar och man bara längtar tillbaks till dem lyckliga dagarna i värmen!








Nej då jag längtar inte tillbaks ett dugg......

Nej jag är inte bitter!!! // Helena

DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: MissAnki

Det är ju underbart med snö...det är slasket man hatar ;) Tur jag snart drar till Thailand hahaaa ska tänka på er då Kram

2009-11-06 @ 10:28:14
URL: http://www.finest.se/MissAnki

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0