en måndag med huvudvärk å Gossip girl

och så var det måndag igen ja.. vaknade imorse och hade ont i huvudet, vilket har hållit i sig hela dagen. riktigt segt, tog huvudvärkstabletter som hjälpte nån timme men sen kom den tillbaka och har stannat.
jag jobbade iallafall förmiddag idag vilket jag inte har gjort på jättelänge, eller ens alls knappt utan att ha något att göra efter jobbet. det var otroligt skönt att komma hem vid halv fyra och inte ha något planerat, så jag har legat i sängen med min huvudvärk och kollat på 6 avsnitt av Gossip Girl :)


jag kommer ihåg hur jag tänkte på det när vi nyss hade kommit hit, när man sprang runt med kartan i högsta hugg och var vilsen, att undrar hur det känns sen när man har gjort dom här gatorna till sina, det här hem och man vet hur allt funkar och det blir vanligt att vara här. Nu är det ju så, och man har skapat sig lite rutiner och man hittar, vet vad man håller på med och den här lägenheten känns faktiskt som hemma. Det är skönt. Jag trivs här.


OCH så hämtade jag mina nagellack idag. Miiiina fiiiiina naaaagellack jag är lyyycklig :) var ju tvungen å testa och det jag har på mig nu är tooooo die for. mwahahaha aj löves. Den här skönheten blev först att provas. Bilderna är inte mina, dom har jag lånat från Scrangies blogg (http://www.scrangie.com), bästa nagellacksbloggen!






nu ska jag låta helena kolla sista avsnittet vi har av Gossip. jag ska försöka sova tidigt för mitt huvud är fortfarande inte okej, och så har jag inte sovit ordentligt på ett par dar.

hoppas ni har det fint därhemma
puss!

DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: Janåke

Det är viktigt att känna igen symptomen på svininfluensan. Känner du igen symptomen på svininfluensa kan du tidigt märka om du själv och andra har smittats av svininfluensa och agera därefter.



Hittills har de flesta svininfluensafallen varit lindriga med symptom som liknar vanlig säsongsinfluensa. Endast ett litet antal personer har fått allvarligare symptom.



Om du har något av följande symtom kan du ha svininfluensa. De typiska symptomen är:



- plötslig feber (hög kroppstemperatur på 38 ° C eller över), och



- en plötslig hosta.



Andra vanliga symptom vid svininfluensan kan vara:



- huvudvärk



- trötthet



- frossa



- muskelvärk



- ledvärk



- diarré och orolig mage (ev. kräkningar)



- halsont



- rinnande näsa



- nysningar



- aptitlöshet



Viktigt är att ta tempen då feber är ett av de viktigaste symptomen på svininfluensa. Om dessa symptom stämmer in kan du ha svininfluensa.

2009-11-17 @ 08:49:49
Postat av: Klimakteriehäxan

SEX avsnitt av Gossip Girl?!?! Klart du har ont i huvudet!!!

2009-11-17 @ 19:11:45
URL: http://www.Klimakteriehaxan.blogspot.com
Postat av: Linda

Ibland är ni ju bara för mycket.. ;)

2009-11-17 @ 23:37:24
URL: http://oslojenterna.blogg.se/

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0