Halloween

Jäkligt lyckad halloween fest på jobbet! Jag gjorde ju fan succe även fast jag var utklädd till en banan, ful som jag var. Lisa kom fram till mig och sa att jag skulle försöka hålla mig lite nykter i en timme till typ. Fattade inte varför trodde vi skulle leka någon lek eller något. Men då visade det sig att vi skulle ha prisutdelning. Första priset skulle gå till månadens bästa säljare. Förstod inte riktigt vad chefen sa då han e norrman och pratar väldigt grov norska. Personen i sig hade bäst själj med mest kvaliti och alltid hade energi osv. Sen ropade han upp Helena Persson. Shit så där skulle jag gå upp och ta emot ett pris utklädd till banan och med en bag in box i handen! Jäkligt kul faktist! Då känner man sig ju i alla fall lite uppskattad på jobbet :) Fick ett diplom, en flaska vin och två bio biljetter.

Självklart fick jag också hålla tacktal.... Men men as kul ska tydligen vara ett jäkligt bra pris!
Såå WOOHOOO jag vart månadens bästa säljare :D

Festen i sig var jäkligt kul och alla hade verkligen gått in för utklädnaden.

Så ikväll kanske det blir bio med Annika om någon e sugen på att följa med :)

Hoppas alla ni andra också hade en trevlig halloween!!!

xxx Helena goes banana


DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: MissAnki

Hahaahaaa hade aldrig trott du skulle vara en banan Helena ;)

2009-11-01 @ 20:24:06
URL: http://www.finest.se/MissAnki
Postat av: MissAnki

By the way....grattis till bästa sälj priset!!! Du är bäst

2009-11-01 @ 20:25:47
URL: http://www.finest.se/MissAnki
Postat av: Petra

Hahaha du är bara föör underbar Helena!!

Fan va jag saknar dig! Hade velat vara där o vara B2

2009-11-02 @ 10:27:03

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0