IGEN

nu gick strömmen igen... fem minuter senare... vafääään

DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: ulla Nordin

Vad är det för ett liv i vårt.

grannland?

vi har fått lånat skavlan

läs min hemsida. titta på mina rostiga spikar.

i dag har jag fått min nya stallbara säng. Jag blir nog sjösjuk. har ni ätit kokt torsk med bacon? gott mums. farmmor Ulla

2009-11-19 @ 21:00:39
Postat av: annika

vi har det bra här i Oslo.

Har inte ätit den kokta torsken nu på länge men gjorde det för ett par veckor sedan.

Ska titta in på din hemsida!

2009-11-20 @ 11:53:42
URL: http://oslojenterna.blogg.se/
Postat av: ulla Nordin

Varför kommer jag inte in på eran blogg?. Är det annorlunda i Norge? Lägg in den i min gästbok på min hemsida. Nu har jag den genom Lasses skype. En underbart vacker dag och en vacker kaktus, som blommar.Din farmor.

2009-11-20 @ 16:52:01

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0