Jag är bäst!

Fredagsmys med Dr.Macdoo hahahahaha åherregud det har var länge sen man hörde...

 

Idag hade jag en jäävligt bra dag på byggmax! :D Först fick jag egna kläder i rätt storlek. Sen snackade jag med chefen och han frågade om det var nåt jag undrade över eller hade tänkt på eller så? Jag vill ha ett skåp, sa jag. Jag vill ha Jarles skåp! Ta det du sa han, lägg Jarles saker i en sopsäck så kan han ta dom när han kommer. Haha så nu har jag bästa skåpet i "damernas" omklädningsrum, kläder i egna storlekar, och JOBBET. Det är nämligen så att det har varit en till ny kille där som började en månad innan mig, och sen jag kom så har det stått mellan mig och honom om vem som ska få jobba mycket. Och dom valde mig!! Jag är bäst! Så nu har jag löfte om mycket jobb året ut till att börja med, och är en av fyra "ordinarie" (jag blir ju inte helt ordinarie iomed att jag fortfarande bara kommer vara timanställd, men ändå) !

 

Kungen säger tummen upp för Gestholm!!


DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: Klimakteriehäxan

Jag gör som kungen.

2009-11-07 @ 11:38:16
URL: http://www.klimakteriehaxan.blogspot.com

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0