Klaga lönar sig! woho

Är det något min mor har lärt mig så är det att det lönar sig att klaga och stå på sig och få som man vill! Jag fick svar på mitt klagomail till Ruter som har hand om biljettkontrollerna idag, bötern är sänkt! Sparade just 150 nok på att klaga lite :) fett skönt.

Annars har det inte hänt speciellt mkt sen i fredags. Helgen var lugn, som det har varit på senaste tiden? Fredagkväll i soffan, sova, upp tidigt på lördagen och jobbade. Lördag kväll trodde jag att jag skulle hänga med Bumbi men då skulle hon iväg å träffa jobbarkompisarna så det blev det inget med! Men jag åkte hem till casa Kilimanjaro och träffade Moa och Daniel istället, kollade på Match point (Väldigt bra!) och smakade på bearnaisechips. Sen blev söndagen lika seg som alla andra söndagar. Framåt kvällen tog vi oss iallafall iväg å hälsade på hos Dennis, kollade IceAge och lånade hans internet! Han har 2mbitlina så nu har vi Desperate Housewives, The Hills, True Blood och Gossip Girl... Wohoo! Helena den svikaren kunde däremot inte "hålla sig" så när jag kom hem idag satt hon och kollade på Gossip utan mig... Skitunge! Jag som tänkte att vi skulle ha en trevlig kväll tillsammans och titta tillsammans, men tyyyydligen inte..






DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: Klimakteriehäxan

Visst är Match Point en kanonfilm!!!!

Skönt med lite "rabatt" på böterna.

2009-11-10 @ 07:34:36
URL: http://www.klimakteriehaxan.blogspot.com
Postat av: tove

www.surfthechannel.com



varför kollar ni inte där? e erat internet för segt för det? surfthech är fan mitt liv!!! : D



duktig med böterna! tumme upp!

2009-11-10 @ 12:41:57
URL: http://tovsing.blogg.se/
Postat av: Linda

Hehe vi går ju på grannens internet. Så kontakten är inte den bästa! Plus att det är så jävla soppig kvalitet på den sidan, jag <3 hdtv. Nu har jag iofs bara tankat dvdrip men ändåååå :)

2009-11-12 @ 21:48:41
URL: http://oslojenterna.blogg.se/

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0