monday morning

jag gillar verkligen att jobba förmiddagar, helt sjukt va skönt det är att vara hemma vid tre och ha hela eftermiddagen på sig. idag var planen att umgås med ankan och slinga håret på henne, men hon blev inringd till jobbet och istället har jag tittar på ugly betty och somnat i soffan. fantastiskt skönt. innan dess hann jag upptäcka bästa grönsaksaffären (genom tips av jens, tack), billigare än kiwi och den på töyentorget, samt massa mer grejer. mango för 5 spänn. jatack!

annika har ringt elektrikern iallafall, så imorrn kommer han och kollar på lådan. strömmen har hunnit gå en gång sen jag kom hem, nån som vill gissa på hur många gånger det blir ikväll? Rätt svar får en bulle. Igår gick strömmen typ sex gånger medan vi var vakna, sen hörde jag att helena var ute och satte på en gång efter att vi lagt oss, och när jag var uppe vid två hade den gått, och när jag gick upp vid halv sex var den inte heller på... ska bli fantastiskt skönt att få det fixat. vid ett av strömavbrotten igår så lyckades jag sparka till en ölback som fröken persson placerat i hallen, och jag tror fan att jag har krossat en tå för till å från gör det jääääävligt ont i min fot! Stackars mig buhu buhu.

verkar som att det blir mornar för mig resten av veckan på jobbet iallafall. gooodie. och på freeeedag får jag träffa mamma!

DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: Klimakteriehäxan

Helt galet det där med elen!!!!

Ser fram emot fredagen!

2009-11-24 @ 22:12:26
URL: http://www.Klimakteriehaxan.blogspot.com

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0