muskel och gris

Det regnade men jag kom ut ändå!! Haha inte fan var det nåt träningspass å skryta med men jag var ute å joggade runt ett tag (20-25 minuter?) och kom hem helt död... Sen är ju frågan om det kan bli en vana. Håll tummarna!

Jag och Annika diskuterade att köra helstopp på godis och dylikt resten av november, med straff för den som misslyckas och nån trevlig belöning om vi klarar det. Får se om vi får med Helena på det också så blir det en utmaning! Renlevnadsmånad, någon?

 

Jobbet var jävligt lugnt både idag och igår. Ingen vill bygga när det regnar. Men vi fick leveranser idag så jag har stått å packat upp skruvar och snickarbälten och sånt skoj. Sen kom jag hem och så sitter Annika och äter lax och klyftpotatis! Måste också köpa lax, det är iallafall billigt här, 20 kr för fyra laxkotletter. Gooooooooooooooottt. Jag åt iofs tonfiskbaguette och tomatrödlökssallad och det var också jävligt gott.

Min chef är sjuk, han var och testade sig om det var svininfluensa idag. Svininfluensan är sjukt hypad här och nu verkar det ju ha gått ut nyheter om att norrmännen dör som flugor (iallafall flest dödsfall/antal medborgare) så det är mycket snack om vaccination och grejer. Igår när jag kom ner i centrum på väg mot mataffären så var det en jättelång kö över halva torget som jag inte fattade, och när jag kom tillbaka från mataffären så var den dubbelt så lång, helt sjukt. Vart tvungen å fråga en tjej vad det var dom köade till och det var vaccinering (jag trodde först att det var nåt folketshusteatergrejs eller nåt hahaha jag visste inte ens att det fanns en vårdcentral i töyen), plus att det står massa om det i tidningarna.
Hursomhelst så hade inte chefen svininfluensa. Så förhoppningsvis klarar vi oss ett tag till! Jag vet inte hur det funkar om vi skulle vilja vaccinera oss heller, om vi får göra det här menar jag? Bara man inte slutar såhär.. (ni har säkert sett den men ändå :D )


DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: Åsa

Här läser jag och läser jag men länkad blir jag aldrig.

2009-11-04 @ 07:52:48
URL: http://pasipas.blogspot.com
Postat av: Linda

Visste inte ens att du hade en blogg! Ska slänga upp en länk till dig i sidan där genast snygging. Och gå in och läsa din!

pözz

2009-11-04 @ 11:53:05
URL: http://oslojenterna.blogg.se/
Postat av: HORNBLOWER

Tack själv! Ni är mkt duktiga som joggar! :)



Kommer ni hem snart?? Pussar

2009-11-04 @ 12:06:47
URL: http://pasipas.blogspot.com
Postat av: Klimakteriehäxan

Rysliga bilder, både still och rörligt! Men vad är det han har i handen månntro?

2009-11-04 @ 20:33:47
URL: http://www.klimakteriehaxan.blogspot.com
Postat av: Linda

Åsa det blir nog inte före jul för någon av oss. Men man vet aldrig!

2009-11-05 @ 00:26:09
URL: http://oslojenterna.blogg.se/

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0