Ny vecka = snart ny helg

Veckan har väll börjat bra. Fick dock för mig att jag vart sjuk då klara ringde mig och sa att hon skulle gå hem pga att hon var sjuk. Så började Steph prata om att det e så många på vårt jobb som har åkt på någon sjuka. Hon menare alltså att det är någonting som går på jobbet. Så där stod jag hyprokondiker som jag är och får för mig att jag har ont i huvudet och mådde illa...

Men det släppte i alla fall efter ett tag. Så då mådde jag inte dåligt längre, glömde väll bort att må dåligt så fick i alla fall 12 sälj idag! :P

Jag var förbi Europris sen och fyndade en adventskalender för 6.70 bara :D Har dock gått runt och suktat på en avendskalender med kinderäggs choklad men den kostar dock 199.90 kr lr nått!!! Rena jävla rånet för en adventskalender..
Sen kom jag hem och lyxade till det igen med lax och klyftpotatis :D Jag har nog aldrig ätit så mycket fisk i hela mitt liv som jag gör nu. Har tänkt över vad jag har i kylen och har kommit underfund med att det bara nästan består av någon sorts fisk. Om det inte e tonfisk så är det fiskpinnar, lax eller fiskpudding.

Men nu ska jag försöka börja läsa Harry Potter! Läste första sidan igår ca 15 gr men alla pratade i sovrummet så jag var inte så koncentrerad så att jag hängde med. Så ska försöka mig på det idag igen. Målet är i alla fall att komma över första sidan.

Så godnatt allihopa!!!


Här tar lill-sulan eran emot pris! Ta vara på ögonblicket!

Its once in a lifetime!


DIN KOMMENTAR SÖTNOS

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0