..och nu var varmvattnet slut

Jaha, det är bara att bita ihop.. Linda skulle fräscha upp sig lite inför jobbet, men ikke de!! Nu har vi tydligen inget varmvatten. Förhoppningsvis så kommer det tillbaka strax. (lagom till att jag ska duscha) Propsåpet har varit på våran sida den senaste dagen så det är skönt.

Igår var jag ledig så då var jag ute på stan och sprang lite ärenden. Har hämtat ut min tågbiljett hem nu. Köpt hårfärg som jag tänkte Linda skulle hjälpa mig med någon dag. För vi som känner Helena vet att hon inte har tålamod till något sådan;)

Om 3 timmar bär det av till jobbet igen. Ingen helg för Annika den här veckan, jobbar dubbel på lördag. När Helena och Linda ska gå och titta på Twilight och äta popcorn. Inte alls avis....


Ska ni se den?

Puss o kram Annika

DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: MissAnki

Ingen vidare tur med den där lyan ;)

2009-11-20 @ 17:16:06
URL: http://www.finest.se/MissAnki

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0