Petra Petra värdlens bästa Petra

Igår när jag hade slutat jobbet så hade jag 2 missade samtal från Petra. Npgra minuter senare ringde hon upp igen och jag svarade. Vi pratade som vanligt om att vi sakande varandra och så. Sen när jag nästan ser porten så ser jag att någon sitter på trottoarkanten. Men eftersom jag inte har mina glasögon på mig så ser jag inte riktgit vem det är. Sen märker jag ju att det är vår självaste PETRA som sitter där!!!! Väldens bästa överraskning:-)
Nu var bara nästa grej, hur ska vi överraska Helena på bästa sätt. Petra ställer sig i duchen, eftersom vi tror att Helenas första besök sommer vara just där. Men nej hon står med mig i köket och babblar som bara hon kan. Tillslut frågade jag henne om hon inte kunde hämta en alvedon i badrumsskåpet till mig. Då hoppade Petra fram.

Nu gör Petra en omelett till mig, Helena är på jobbet och Linda gick precis till jobbet. Men jag är ledig och får vara med Petra hela dagen för mig själv!!!

Puss o kram nu ska ja äta omelet!


Värdens bästa Petra!

DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: MissAnki

Guuud va roligt tjejer, trion är nu samlad ;) Have fun !!!

2009-11-12 @ 21:26:10
URL: http://www.finest.se/MissAnki

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0