Synd om Annika

I fredags kväll började jag känna mig lite tung i huvudet och fick ont i halsen. Men lördag morgon var det inget att tänka på. För jag skulle jobba dubbelpass och vi hade sjukt mycket bokat (ca 250 gäster tror jag). Har aldrig varit med om ett sådant kaos förut. Alla människor kom samtidigt och allt tog slut samtidigt också. Så där stod man utan tesilar, socker, servetter, bestick och skulle fortfarande le och se glad ut när en gäst skriker och säger att dom vill ha en tandpetare. Men men vi var duktiga och klarade av dagen med flaggan i topp, trots allt kaos. :-)
Efter att ha jobbat 14 timmar utan en riktig måltid i magen så blir man ganska sliten kan jag säga. Så jag och Alexandra belönade oss med en pepsi på vägen hem till sängen.

Idag när jag vaknade så dunkade hela huvet och näsan hade börjat rinna mer. typiskt. Vill inte bli sjuk nu!!! Vi tog det iaf väldigt lugnt idag. Kollade först på film hemma, sen gick vi hem till Dennis och Jon och tittade på Ice Age 3 och en till rolig film.
Nu ska jag försöka sova bort min fökylning. Önska mig lycka till;-)

Juste GRATTIS pappa på farsdag! Saknar dig och mamma! <3



Ankan är sjuk

DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: Carro

Nej men snuttan då!!! =( stackare.. se till att dricka te och få i dig massa vitaminer.. krya på dig! Puss

2009-11-09 @ 11:22:41
Postat av: annika

ja jag ska gå till apoteket och kiwi nu och köpa massa vitaminer:-)

2009-11-09 @ 11:57:59
URL: http://oslojenterna.blogg.se/

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0