trötter

jag är så trött, så trött.. luften har helt gått ur mig.
det var hur lugnt som helst på jobbet idag, inte så konstigt iofs, jag hade inte heller velat bygga nåt i pissregnet som har fallit oavbrutet hela dan. jobbar eftermiddag imrogon med, ska bli väldigt skönt att sova ut.

eivind var ju här idag också och det var inga problem, han kollade handfatet men det är ju inte så mkt å säga om det för det sitter ju där det ska igen. han lämnade lite öppet för att han kanske eventuellt ska stanna längre i frankrike än planerat men absolut ingenting bestämt än. vi skulle ju bli väldigt glada om vi får ha kvar lägenheten längre!

annars har det inte hänt mkt idag, jag lagade lite mat och tvättade i förmiddags. sen kom jag till jobbet och blev dödstrött på en gång :P ska försöka motionera lite imorgon, det är helt sjukt vad dålig form jag är i.. märks i uppförsbackar och det känns inte helt ok!

nej nu ska jag faktiskt gå och lägga mig. och inte en sån när jag säger så och sen sitter uppe i tre timmar... mot tandborsten!
//L

DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: Klimakteriehäxan

Bra idé, det där med lite motion. Jag var på gympa i onsdags, har för avsikt att gå i morrn igen. Impad? Hoppas det. Och ett gott exempel. Kan du väl behöva ...

2009-11-03 @ 18:08:40
URL: http://www.klimakteriehaxan.blogspot.com

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0