Vaknat upp från de döda..

Hallå!!! Har ju inte bloggat på ett tag, så det har man ju fått höra lite. Men lugna er folkens Helena lever!!!

Är bara rätt så sliten när jag kommer hem från jobbet och har då inte orkat att sitta och blogga. Men nu ska det bli ändring på det!

Det går bra för mig på jobbet så jag e nöjd :) Har fått lite vin flaskor för att jag vart duktig och det tackar man ju inte nej till ;) Har fått bensin stopp vid en väg gren i en tunnel!!! Va inte alls obehagligt. Sen så har dom skickat iväg mig och Petra med bilen för att köra till ett ställe som hette Auli. Japp det tog väll 3 timmar för oss att ta oss dit efter att vi hade kört rätt så fel. Vi som hittar så himla bra här i Norge. Sen så hade vi ingen bensin heller så det var rena miraklet att vi tog oss fram på reserven.

Ja vad har hänt mer då.. Va på after work med jobbet i torsdags, det var jäkla kul. Sen tog vi det väldigt lugnt på fredagen i och med att alla va tvugna att jobba på lördagen. Så det vart en mysig middag på ett thai ställe som hette yayas med några tjejer från jobbet. Och på lördagen vart det vin med jobbar kompisarna.

Har även hittat mitt borttappade pass!!!!  Den låg i en springa i soffan så när jag la mig på golvet och tittade under soffan för att pilla ut mitt hårband så fick jag ju även mitt pass på köpet. Vilket jävla skämt.

Lön har man också fått så jag unnade mig lite shopping :) Så är det julbord med jobbet snart, så måste finna mig någon klänning!!!

Men men nu ska jag dricka en kopp chai tea och kolla på Mitt stora feta grekiska bröllop med tjejerna :)

Så lovar jag att jag ska försöka blogga oftare, även fast jag inte har något att skriva om..

Ha en trevlig första advent folkens!!!

Peace Bumbi

DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: MissAnki

Åååhhh härligt se att även du lever :) här hemma har det varit fullt ös. Gabriella gifte sig i lördags så det fart en riktig brakfest vill jag säga. Drog ut en tand idag och det gick faktiskt bra...nu väntar ytterligare en bröllops fest sen drar vi till Kambodja & Thailand wiiiiiiiii

2009-11-30 @ 13:13:58
URL: http://www.finest.se/MissAnki

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0