vem släckte lyyyyyyyyyyyyset

fjärde gången sedan moa gick för en timme sedan. innan dess ingenting. det där jävla strömbrytarskåpet hatar mig. sista gången hann jag knappt landa med rumpan i soffan förrän strömmen gick igen.. suck.

flickorna är ute och svirar och jag sitter här i mörkret och gör väldigt lite. tittade tydligen nyss på whale wars men tvn funkar ju inte heller utan ström såeehhh
har jobbat min 5e lördag i rad idag och somnade första gången vid 20.45 i soffan. kalashumöret lyser med sin frånvaro. längtar till nästa helg när jag får träffa mammsen å pappsen å handla maaaaaaaaaat. iofs har dom tydligen mkt tullkoll på bussarna också men då kanske dom mest letar efter knark och sprit eller?

jaja måste väl sätta på skiten igen.. funderar på om det funkar att tejpa upp switchen så den inte kan åka ner? jättbra idé? mmm-hmm..



bio blev det inte heller för vi fick inga biljetter, men kanske imorn? Team Jacob!

DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: Klimakteriehäxan

Det är fler som ser fram emot att ses!

2009-11-22 @ 12:30:08
URL: http://www.Klimakteriehaxan.blogspot.com

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0