A day in the life

...at Teleperfomance!!!!!

Först kommer man in och sliter av sig jacka och halsduk (iallafall jag) för det är asvarmt på det där jävla stället.
Sen möts man av det här:



Ingens mamma jobbar här.
Å här sitter jag.



Och här har vi fröken som livar upp arbetsdagarna quite aloadz (ramen är fin också JA)



Och när vi inte säljer ser vi ut såhär..



Och såhär



Den som sålde flest över målet (som är 4) fick presentkort på 250 kr som gäller typ överallt. Detta var alltså tisdag. Eh ja.. Nästa bild.

När det blir för segt tar man toapaus



Jag kan sammanfatta större delen av den norska befolkningen med ett ord



Strömpriserna de senaste 10 åren. Viktig info. Eller inte. Men måste ju ha nåt å titta på mellan samtalen.



Och det här är vad jag säljer!



Jocke (vänster), Robert (ryggen mot) och The Boss



Och sen vill Sofie gå hem!



Så då räcker det.
Hej!

DIN KOMMENTAR SÖTNOS

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0