äntligen! som jag hade väntat! på operahuset alltså..

Jomen att kolla igenom alla gamla mobilbilder på datorn är ju ungefär samma sak som att sova? visst?
jag ligger iallafall i sängen.. eller soffan om man ska vara noga.

Det har inte hänt nåt speciellt å redogöra för, men början av veckan har känts ovanligt seg tycker jag. Tiden har gått så sjukt snabbt här så det hinner knappt bli tisdag förrän det är fredag, men nu senaste har varit mer långsam. Vardagslunket som börjar sätta sig kanske? Who knows..

I helgen fick jag iallafall min utflykt till operahuset som Helena och Annika berövade mig på när vi nyss hade kommit till Oslo. Moa och Stephanie och jag knatade upp för, ja taket blir det väl? Och utsikten var riktigt bra, åt vissa håll iallafall :D men det häftigaste är ju huset i sig, nåt sånt skulle vi ha i Stockholm!
Moa skulle ta en bild på mig också som bevis på att jag äntligen fått komma dit, men självklart så blundade jag och såg konstig ut så jag bjuder på den här istället;
(instruktionen var "spring nerför backen med sjalen blåsandes i vinden så tar jag en fin bild!" och visst är det så man säger också "om du springer och skrattar samtidigt så ser ingen hur ful du är"..? )


Och för er som inte vet hur operahuset i Oslo ser ut;

 

Nu ska jag försöka sova ett par timmar innan det blir dags att ringa Grata imorgon, 06.55 ringer klockan!

Puss på er allehopa

Lindaa


DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: Gustafsson

http://www.youtube.com/watch?v=62f0mTnIRdM

2009-10-21 @ 09:26:08

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0