Bumbi is back!!!!!!!!

En liten överblick över vart jag har hållit hus...

Befann mig först någonstans mellan Lund och Malmö då min syster skulle gifta sig!!! Påvägen dit hamnade jag som sagt lite fel. Jag vaknade troligtvis upp i Danmark, Sverige var det då inte!! Men det stora mysteriet där är hur jag kom över dit! För jag har inget minne av att jag åkte över en lååååång bro men tydligen så måste man göra det för att komma dit... Hmmmm

Bröllopet var fint och Maria var så himla fin! Ska slänga upp en bild på det fina brudparet.. Många tårar vart det både under cermonin och när jag skulle ge min lilla present! Så nu vart famlijen Persson ännu större.
Tal höll jag också! Som vanligt så är jag självklart inte direkt förberedd, klantigt av mig men det gick väl helt okej.

Brudparet!!! :)


Famijen Persson

Mr Junior själv & Syster



Killarna


Men en trevlig helg var det förutom att jag vart allergisk mot katten!

Sen kom jag hem ensväng men åkte iväg direkt morgonen efter för att dra iväg på hytte tur med jobbet!
Vi var kanske cirka en timme från Oslo i en stad eller var man nu ska kalla det för som heter Fredrikstad!

Sålde väll lite si sådär men ändå ett ok för min del. Hade minst 6 sälj en dag, men jag avslutade veckan i alla fall med stil! Hade 16 sälj i fredags caaaaching!!! Hade igentligen 17 men gav bort det till Klara.

Veckan gick fort då man hade kul men det är ändå skönt att vara hemma igen! Och hemma i Töyen befann sig Emil!! :D en kompis från Thailand. Så han är här över helgen. Jag som skulle ta det lugnt för att jag är sjuk men det blir nog troligtvis inte så! För idag är det lördag och det är redan massa olika förslag till vad vi ska göra så jag kommer nog inte få ta det lugnt...

Nu är Lindas kompis också här som har flyttat till Norge. Så dom ska ha datorn nu så dom kan leta lägenhet!

Hej då!!! // BUMBI

DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: MissAnki

Hahaha är dessa bilder tagna från min blogg kanske ;) Det var härligt att se dig igen miss ya. Vill även se nya frillan så in med en bild snarast

Kram

2009-10-19 @ 13:19:24
URL: http://www.finest.se/MissAnki
Postat av: Helena

haha yeah jag har ju inga kort än. Får fixa det sedan ;) Kram

2009-10-19 @ 20:21:57

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0