Dagens ros går till......

Haha hallå alla!!
Idag stod jag & Klara i Lilleström och sålde Omega 3! Ligger cirka 20 minuter kanske från Oslo.
Dagen var trög! Det fanns ju inga människor där.... Så sista timmarna stod vi där alldeles för övertrötta, frysna, ensamma och bara flummade oss.

Dagens ros går till de här två norska killarna nedanför som dök upp från ingenstans!!!

Jag försökte sälja in lite omega 3 till dom men ena var bara 17 å den andra 18 så det var ju rätt så kört då dom antagligen bor hemma och inte betalar ett skvatt! Så när dom lämnar oss för att gå in i butiken så skämtade jag till det lite med dom och sa att dom gärna kunde köpa med sig holiday dipp till oss. Dom kommer sedan ut från butiken men icke med någon Holiday dipp! Dom sa att den var slut, och det skulle jag kolla upp lovade jag dom!

Men som sagt allt var ju bara på skämt, trötta som vi va! Men kanske efter 20 minuter eller så, så kommer dom tillbaks med en påse och slänger upp både chips, gräddfil och en holiday dipp!

What a fuck??!!!! Hahaha ja det var ju lite pinsamt men dom var absolut inte arga, dom ville väl troligen bara skämta tillbaks! Men där stod i alla fall jag & Klara med chips och dipp! MUMS

Dom här två änglarna förgyllde verkligen våran kalla och tomma kväll!



Så jag måste ju då säga att jag nog passar för säljar jobb då jag är en jäkel på att övertala ;) haha
Fick dock bara iväg 5 sälj idag men det fanns ju faktist inga människor där! Och igår fick jag iväg 9 så det e helt okej kände jag! Men imorgon så ska jag ge gärnet innan jag drar mig till Lund! Jag ska ha 12 sälj!!!

Har lagat mat :D Det vart Klyftpotatis och tonfiskröra! Mums Sen gick strömmen! Inte kul då man sitter i vardagsrummet och självklart blir kissnödig när allt detta händer! Gå på toaletten vågar man ju inte i mörkret då svarta madam kan dyka upp... Men Linda kom nyss hem och räddade mig!!

Men men over and out!! Kramar Helena






DIN KOMMENTAR SÖTNOS

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0