En trött måndag!

Ja man mår som man förtjänar idag! Jobbigt dock. Jag som skulle få så himla "mycket" gjort idag. Planen var ju banken, men dit kom jag ju aldrig.

Handfatet orkar jag knapp tänkte på, det är bara skratt retande.

Imorgon måste jag vara på jobbet en timme tidigare, blääää! Och nästa vecka ska jag tydligen åka någonstans utanför Oslo och sälja Omega 3. Så ska vi bo där i en stuga. Kommer bli kul i för sig! Så tjejerna blir av med mig väldigt länge nu. Drar ju till Malmö på torsdag kväll sen när jag kommer hem ska jag ju iväg med jobbet.

Söndagen var en kväll för sig! Jäkligt kul, i think... Men men nu får det inte bli något mer festande på ett tag!

Ser fram emot en helg med la familja! <3 Då min älskade syster ska gifta sig :)


Nej nu ska jag nog titta på Sopranos! :) Tack allihopa för alla gratulationer :)  HADE// Helenii

DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: MissAnki

Ska bli härligt att träffa dig i helgen !!!! Men vad har hänt med handfatet????? ;)

2009-10-05 @ 17:55:02
URL: http://www.finest.se/MissAnki
Postat av: MissAnki

Eeehhh läste tidigare inlägg efter fan va trisst :(

2009-10-05 @ 17:57:38
URL: http://www.finest.se/MissAnki
Postat av: stitch

Eeeh det e inte malmö du ska till!!

Du vet väl att det e Lund!!???

2009-10-06 @ 10:53:06
Postat av: Helena

haha det e väl same shit ;D

2009-10-06 @ 22:02:01

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0