Ensam hemma

Kom nyss hem från jobbet. Här hemma var det svart och tyst. Inte riktigt det man längtar hem till när man är själskapssjuk. Jobbade lunch idag iaf, det var en del att göra men det gick bra. Fick faktiskt en otroligt god personalmat idag. Ugnsbakadlaxfilé med potatis och en räksås med dill. Mycket gott!
Pratade precis med Helena på telefon. Hon är bortrest med jobbet i någon stad utanför Oslo. Hon verkar ha det bra. Dom bor tydligen i små stugor och idag skulle de äta tacos. Får se vad det blir för mig och Linda (troligtvis korv som vi har i kylen). Hon hade iaf sålt 7 st igår och idag hade hon sålt 8. Så det låter ju bra.
Linda fick jobb imorse av Grata, tror det var på universitetet. Trodde aldrig de skulle ha något jobb igen, men när man minst anar det så dyker det upp. Kul för Linda, det behöver hon!

Nu sitter jag mest och väntar på att mamma ska logga in på Skype, vill säga att jag får ledigt att åkta till Syd Afrika!!:)

Nästa vecka kommer lutfisken på menyn hoppas ni är sugna:P Jag får provsmaka på onsdag:S


Puss o kram

DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: Carro

OMG LUTFISK i loooooove!!!!!!!! =) Jag ringde dig i morse... varför ringde du inte tillbaka? =(

2009-10-13 @ 22:56:10
Postat av: annika

fööörlåt min älskling men ha hade inga pengar på mobilen! har fixat de nu och pengar på skype kontot så ska försöka ringa dig där ikväll:) hoppas du svararPUss!!

2009-10-14 @ 14:16:21

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0