ett kort inlägg woho

  1. Gäster är trevligt. Lägenheten ser ut som ett bombnedslag haha, fem tjejer med hela garderoberna med sig och så hamnar ju allt till slut på golvet. Nu har Bumbi iofs haft städryck och tvättat å grejat så lite bättre är det.. Men det tar nog inte många timmar tills det ser likadant ut igen!
  2. JAG ÄR HUNGRIG.
  3. Ingen har kommenterat mitt inlägg om min näradödenupplevelse. Jag känner lite att ni inte gillar mig.
  4. Vi har upptäckt Deli de Lucas kaffe/chaitémaskin. 10 kronor för en vaniljchaité som smakar HIMMELRIKE och lite jul. Eller vanlig chai som smakar lite kola. Och så kaffekort på det, var femte gratis!
  5. Både Annika och Helena har haft jobbgrejs idag. Söndag. Inte avis! Annika fick iofs mat tror jag.. avis.
  6. Vi blev ganska fula på nästan alla bilder som togs igår. Vet inte vad problemet var men dom bilderna lär inte dyka upp här.
  7. Annika klippte sig förra fredan, Helena klippte sig igår (rockerBumbi!) och jag klipper luggen hela jävla tiden. Men fina är vi.
  8. Nu har jag skrivit kort! Bra Linda!

DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: Klimakteriehäxan

Jo då nog har jag läst om din nära-döden-upplevelse - eller var det två? en i t-banan (inget kul) och en när det gäller att sova i mitten???

Och vad bilder beträffar så väntar jag fortf på att du ska lägga ut en riktig bild på dej själv i blogghuvudet. En som gör dig rättvisa, alltså.

Hungrig? Håller du påa att bli mager eller hur går det? Du ska få både kycklingpanna, våfflor och korv stroganoff när vi ses härnäst.Chai betyder te på en himla massa språk, förresten, så man behöver inte skriva "chaite".

2009-10-19 @ 18:42:51
URL: http://www.klimakteriehaxan.blogspot.com
Postat av: Linda

men sånt te heter ju chaité. det är ju en speciell smak! kolla i högraste skåpet, jag glömde ju mina téer där, men de finns en påse chaité, lukta i den! nam nam nam nam

2009-10-19 @ 23:35:07
URL: http://oslojenterna.blogg.se/

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0