Fredags storkok

Nu har jag och Moa precis varit och handlat vin inför helgen:-) Så ikväll ska vi mysa upp oss i soffan alla 5 och dricka vin.

Jag har gjort storkok med hjälp från Moa! Vi lagade Köttfärsås och köttbullar. Tänkte att jag skulle tröttna på köttfärsås om jag bara skulle göra det. Så det fick bli lite köttbullar också. Jätte mumsigt blev det iaf!

Nu har jag mat för flera veckor känns det som.

Så här såg det ut;-) Kanske inte ser så gott ut på bild, men vi vet ju alla hur gott det faktiskt är med köttfärsås och hemmagjorda köttbullar. Så nu ska jag njuta av min goda mat och mitt goda vin på min lediga fredag:-)



Puss kram

DIN KOMMENTAR SÖTNOS

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0