God natt Oslo & Godmorgon Lund!!!!

Snart lämnar jag våran lägenhet på Töyen för att träffa min familj! :)
Förstår nu vad min pappa alltid menar med att jag alltid är så stressad när jag gör saker och ting så allt blir en stor röra! Kom hem från jobbet och har ändå 2 timmar på mig att fixa färdkost till den långa bussresan och att även packa min väska! Har inte kunnat göra något av detta i ett lugnt tempo. Vart så stressad att det kändes i magen och det roliga är att jag inte ens är stressad... Hmm till och med nu när jag skriver här är jag stressad.

Kan nog behöva en lång busstur och varva ner mig lite. Men nu mår jag illa och måste fixa resten, vad det nu är..

Har inte träffat Annika sedan i tisdags då vi alltid går om varandra! Så det kommer va ett långt tag nu tills jag träffar både henne & Linda igen.. Frågan är om det bara inte är en befrielse?!

Men men nu ska jag kolla så allt är fixat och klart så jag inte glömmer något!!!


Hejdå räkorna!!




Hej familjen!!






DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: Carro

Hahahahahaha vilken rolig jävla bild på linda och annika... hahahaha

2009-10-09 @ 20:46:39
Postat av: annika

Tack för den Helenutt!

2009-10-10 @ 14:28:32
URL: http://oslojenterna.blogg.se/

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0