Halva håret är borta!!!

Äntligen har jag klippt mig!!:) jag är så lycklig över det.
Vaknade upp i förrgår och tänkte, Nej! nu ska jag blippa av det här håret!!
Så det gjorde jag. Gick ner till Töyen c och fick en tid 30 min senare.
Nu är håret till axlarna, dvs att ca 2 dm är borta. Jag blev faktiskt riktigt nöjd men bäst av allt, Slippa kamma håret i 30 min, föna i 30 min!!! Nu undrar ni säger hur det ser ut, eller hur!? Men har tyvärr ingen bild än. SÅ ni får fortsätta gå in och läsa på oslojentorna så återkommer jag med en bild så snart som möjligt!

Puss o kram!
Heja Sverige!!!!

DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: Marielle(syrran)

Asså Annika, jag kan inte fatta att du gjorde det... Du som alltid har haft långt hår i princip.

Ska hålla utkik efter bilden :)

Puss och kram syrran!

2009-10-12 @ 17:55:03
URL: http://marielle83.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe jo men sååå himla kort är det ju inte. Men ja lägger nog upp en bild när ja kommer hem från jobbet idag:)

2009-10-13 @ 09:58:53

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0