Handfatet fixat

Handfatet är på plats igen.
Gubben som var här och fixade ville inte riktigt säga vad det skulle kosta men när jag tjatade lite så gissade han på 1500, får se om det blir den faktiska slutsumman eller inte, men det var iallafall inte så farligt som jag var rädd för.
Mycket pengar, absolut, och väldigt onödigt, absolut, men det kunde varit värre.

Det är klart att man räknar med att det går sönder ett glas eller att nån spiller rödvin i soffan när man har fest - men att inte bjuda hem sina polare för att risken att någon sätter sig på handfatet så att det lossnar från väggen?? Nä.

Dom som vi tror gjorde här lär väl inte vara välkomna tillbaka iallafall.. nånsin.


Så inga mer pajade handfat nu!


DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: Maria

Har inte skällt ut er!!

Menar bara att vad är det för vänner som inte säger något???!!! En människa med vett och etikett säger till om man gjort något tokigt.

Man går inte därifrån och låtsas om ingenting.

Alla kan råka göra något sådant men man tar ansvar för det också! Tack för ordet!

2009-10-08 @ 11:31:31
Postat av: Linda

Nejnej det var inte så jag menade. Det var inte riktat mot någon speciell, dom kommentarer vi fått har väl mer varit riktade mot stolpskotten som gjorde det så jag ska ändra lite i inlägget ovan. Blev lite onödigt defensivt.



Håller till 100% med dig. Kan ju säga att dom som vi misstänker gjorde detta inte kommer vara välkomna här mer... nånsin.

2009-10-08 @ 11:46:33
URL: http://oslojenterna.blogg.se/

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0