Inflyttningsfest hos Sofie

Igår var det inflyttningsfest hos Lindas jobbar kompis Sofie! Med min nya look så vart jag jävligt taggad inför kvällen.
Efter en lång svettig promenad från Nationalteatern så kom vi äntligen fram. Om jag hade ont i fötterna!!
Ett + poäng till deras fräscha lägenhet.

Så där satt vi bland massa 90:or och bland dessa 90:or satt även tjejen vi tror har haft sönder vårat handfat!
Men vi hade redan kommit överens om att inte skapa någon dramatik där... Och jag kom heller inte ihåg vem av dessa blondiner det va.

Men sen så dyker det upp en tjej och sätter sig brevid mig och kramar om mig. Hmm kände jag denna tjej? Tydligen... Så säger hon - Kommer du ihåg hur mycket du skrek på mig sist, du var så arg!!
Haha jasså där har vi henne, tjejen som det talas om hemma i Töyen.
Så då börjar en diskusion om att vi då hade trott att hon hade haft sönder det. Men jag förnekade inte för henne att jag fortfarande trodde det. Men så sa jag till henne att det redan har hänt och att vi ska strunta i det och istället ha kul. Men tjejen tror fortfarande att jag är arg på henne och vissa hör ju det dom vill höra. Så hon trodde att jag hade sagt att jag struntade i henne. Så hon pratade med Sofie och Sofie kom och pratade med mig om att Louise vill bli vän med mig. Men sen sa Sofie själv att om Louise blir för mycket ska du inte tolerera det, för hon blir tydligen aggresiv när hon dricker alkohol...

Så just då vart allt bara så jävla uppblåst. Som jag försökte säga så skulle vi strunta i den diskusionen då annars skulle jag bli arg tillslut. För personen som gjort det kommer ju aldrig erkänna. Men detta skulle ju självklart lösas så jag och Louise gick in på ett rum och skulle ha deep talk. Hon frågade mig vad hon skulle göra för att jag skulle tro henne. Men som sagt jag tror fortfarande att det är hon och det kommer nog jag alltid att göra. Men the drama queen gav i alla fall upp tillslut och det vart väll någon sorts konstig fred mellan oss..

Sen drog vi in till stan och skulle möta upp mina jobbar kompisar men dom virrade bara runt så vi hamnade på Dus eller vad det nu heter där Annikas jobbar kompisar satt. Efter det svängde Linda och jag förbi en sväng på Mc Donalds och köpte chees burgare och sen tog vi en Taxi hem.

En ändå inte allt för vild kväll men heller inte en allt för lugn kväll heller.

Ikväll har vi besök då vi ska ha en mysig tjejkväll med Tacos!!! Om jag ser fram emot det! MUMS

// BUMBI


DIN KOMMENTAR SÖTNOS

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0