Inte bara tomten som måste jobba under jul

Igår fick jag reda på att jag jobbar kväll den 22 dec och lunch den 23. Vilket tyder på att jag inte kan åka hem med Helena och Linda den 22 dec. Och det känns omöjligt att byta bort dom två passen precis innan jul. Så jag får helt enkelt stanna kvar och jobba och sen åka hem. Så jag bokade en annan tågbiljett den 23 kl 15.49. Så familjen ni får hämta mig kl 22 på centralen den 23 dec!!! Åhh nu när jag tänker på det så längtar jag jätte mycket. Det känns som att det inte alls är lång tid kvar till jul men när jag tänker på att vi inte ens har börjat med julborden än så känns det genast som en låång tid. Har ju inte tärffat pappa sen juni! Men sen blir det Syd Afrika med familjen:) Någon som är avis!?

puss o kram

DIN KOMMENTAR SÖTNOS

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0