Inte en så bra dag

Fredagen vart väll inte riktigt som jag hade sätt fram emot.. Min dag på jobbet var en pina! Det var som att jag vore pest smittad och ingen ville prata med mig. Vart ju bara surare och surare så självklart förstår jag om ingen ville prata med mig. Fick bara iväg 4 sälj men jag fick ju faktist 17 sälj i torsdags som jag kan tänka på istället.

Igår fixade jag även pass! Så hoppas det blir klart fram till nästa vecka.

Fredagens planer var att sitta hemma med tjejerna och dränka min dåliga dag med massa vin och massa chips och dipp. Dock utan framgång, då jag inte mår så bra och fick ont i hela kroppen och var tvungen att gå och lägga mig. Så nu har jag sovit länge i natt så jag hoppas jag inte mår dåligt ikväll då det är Haloween fest på jobbet :)

Igår lyxade jag även till det med en lax och klyftpotatis med en god sås till! MUMMA

Men men nu ska jag nog städa lägenheten lite så det i alla fall ser lite fräsh ut när mina jobbar kompisar kommer :)

Tills vidare xxxxx BUMBI

DIN KOMMENTAR SÖTNOS

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0