Jag får jobba andra får leka banan

Snart bär det av igen till jobbet. Vi har fått besök av två killar från uppsala. Ena killen träffade jag och Helena när vi var på kryssing för typ 2 år sedan(!) Nu skulle tydligen han och hans kompis Jonas söka jobb här i Oslo så dom kom hit imorse med bil. Så nu sitter vi här jag, Helena, Steff,Moa, Micke och Jonas. Dom dricker öl och vin, men jag får inget för jag ska till jobbet om 30 min:-( Snart kommer även Klara från Helenas jobb för att dom ska sminka sig och göra sig iordning inför deras Halloween personalfest. Jag har inte bestämmt mig än om jag ska åka dit efter jobbet. Jag kommer ju sluta vid kl 12 så då känns det lite segt att komma dit. Men vi får se hur jag känner efter jobbet. Annars möter jag upp Micke och Jonas ute på stan iaf:-)

Imorgon får ni nog se en hel del vackra bilder på helena och hennes jobbarkompisar. Så håll ut, ni kommer skratta garanterat!

puss!

DIN KOMMENTAR SÖTNOS

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0